Jest praca dla inspektora ds. budownictwa i inwestycji

OGŁOSZENIE O NABORZE Nr SG.2110.1.2022 z dnia 15.03.2022 r.
Wójt Gminy Wielowieś
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor ds. budownictwa i inwestycji,
w Urzędzie Gminy Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś w wymiarze pełnego etatu
Wymagania niezbędne:
-
Wykształcenie wyższe techniczne pierwszego lub drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku.
-
Staż pracy minimum 3 lata na stanowisku związanym z inwestycjami lub budownictwem.
-
Prawo jazdy kategorii B z doświadczeniem w prowadzeniu pojazdów.
-
Obywatelstwo polskie lub jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - znajomość języka polskiego poświadczona certyfikatem urzędowym zgodnie z ustawą o języku polskim.
-
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Gotowość do podjęcia zatrudnienia nie później niż 1 maja 2022r.
Wymagania dodatkowe:
-
Z uwagi na wykonywany zakres obowiązków mile widziany własny środek transportu.
-
Znajomość zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji,
-
Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych oraz RODO.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku (główne obowiązki):
-
przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej inwestycji i remontów w Gminie Wielowieś niezbędnych do wydania zezwolenia, łącznie z uzyskaniem zezwolenia na realizację zadania i uzyskanie niezbędnych dokumentów do rozpoczęcia robót;
-
nadzór nad inwestycjami i remontami prowadzonymi przez Urząd Gminy;
-
rozliczanie inwestycji;
-
opracowywanie dokumentacji budowlano-kosztorysowej do udzielenia zamówień publicznych oraz udział w postępowaniu przetargowym na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych;
-
dokonywanie przeglądów budynków w zakresie oceny stanu technicznego budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy;
-
przygotowywanie wniosków o środki pomocowe ze źródeł pozabudżetowych;
-
rozliczanie wniosków o środki pomocowe ze źródeł pozabudżetowych;
-
współpraca z Zakładem Budżetowym Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w zakresie wykonywania prac zleconych i gospodarki mieszkaniowej;
-
uzgadnianie projektów budowlanych;
-
uczestnictwo w pracach komisji przetargowej;
Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, zastosowanie będą miały zasady określone w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1282 z poźń.zm.);
-
wymiar czasu pracy: pełny etat,
-
praca w siedzibie Urzędu (budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak windy pomiędzy kondygnacjami),
-
wyjazdy w teren,
-
narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-
praca przy komputerze przez ponad połowę dobowego wymiaru czasu pracy, wymagająca współpracy z innymi komórkami Urzędu, kontrahentami oraz wykonawcami.
-
praca o wysokim stopniu samodzielności.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
List motywacyjny ze wskazaniem stanowiska.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w ramach stosunku pracy).
-
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 5. Oświadczenia:
1) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
2) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
3) o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
4) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa i inwestycji”
do dnia 29 marca 2022 r. do godz. 14.00
w siedzibie Urzędu Gminy Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa od godz.7.00 do 15.00, czwartek od godz. 7.00 do 17.00, piątek od godz. 7.00 do godz. 13.00 lub przesłać na adres: Urząd Gminy Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Wielowieś po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert nadsyłanych pocztą, decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy Wielowieś, a nie data stempla pocztowego.
UWAGA:
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenia i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Brak własnoręcznego podpisu powoduje odrzucenie oferty przy weryfikacji dokumentów aplikacyjnych.
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Inne informacje:
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Procedura rekrutacyjna obejmuje analizę dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. W przypadku większej liczby kandydatów przewidziany jest również praktyczny test kompetencji osoby ubiegającej się ozatrudnienie z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o finansach publicznych oraz RODO.
- O terminie i miejscu odbycia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci spełniający wymogi formalne określone w niniejszym ogłoszeniu będą poinformowani telefonicznie.
- W toku naboru wyłonionych zostanie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których lista przedstawiona zostanie Wójtowi Gminy Wielowieś celem zatrudnienia wybranego kandydata.
- Informacja o wyniku naboru: niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o jego wyniku jest upowszechniana przez okres co najmniej 3 miesięcy, poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy. Informacja o wynikach naboru zawiera dane określone w ustawie.
- Brak rozstrzygnięcia naboru: nabór pozostaje nierozstrzygnięty w przypadku, gdy:
1) nie wpłynęła żadna oferta w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie o naborze,
2) żaden z kandydatów nie spełnił wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu o naborze,
3) żaden z kandydatów nie ukończył procesu rekrutacji z wymaganą ilością punktów na każdym etapie naboru (co najmniej 50% maksymalnej liczny punktów).
7. Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi po zakończonym naborze:
-
dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w naborze, zostaną
dołączone do jego akt osobowych,
-
oferty kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, którym nie zostało zaproponowane zatrudnienie przechowywane są przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, wyłonionym w naborze, po tym okresie zostaną zniszczone z wyjątkiem oryginałów dokumentów dołączonych do oferty, które zostaną zwrócone kandydatom,
-
oferty pozostałych kandydatów przechowywane są do czasu ogłoszenia wyników naboru, po tym okresie zostaną zniszczone z wyjątkiem oryginałów dokumentów dołączonych do oferty, które zostaną zwrócone kandydatom
Kandydaci, którzy chcieliby odebrać złożone w danej procedurze naboru dokumenty powinni to uczynić osobiście u Sekretarza Gminy w w/w terminach.
8. W kwietniu 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wielowieś, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
Jeżeli wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o którym mowa powyżej, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia o naborze był niższy niż 6% - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
Kandydat, który zamierza skorzystać z tego uprawnienia, zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 237 85 20.
10. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenia są dostępne w Kancelarii Urzędu Gminy Wielowieś lub do pobrania z następujących lokalizacji: http://ftp.wielowies.pl/zatrudnienie-kwestionariusz.pdf http://ftp.wielowies.pl/zatrudnienie-oswiadczenie.pdf
11. Ogłoszenie Wójta Gminy Wielowieś podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy Wielowieś oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Wielowieś.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Wielowieś:
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/56/WE (tzw. RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Zgodnie z art. 13 RODO informuję, iż:
-
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Wielowieś z siedzibą w Urzędzie Gminy Wielowieś (ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś).
-
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: pod adresem poczty elektronicznej: iod@wielowieś.pl; pisemnie na adres: Urząd Gminy Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś.
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do realizowanego procesu rekrutacyjnego oraz podjęcia działań przed nawiązaniem stosunku pracy. Podstawą prawną przetwarzania są:
1) art. 221 § 1 i § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
2) art.6, art.11, art. 13, art.14, art.15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
3) pisemna zgoda kandydata.
-
Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych;
-
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa i zawartych umów;
-
Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych i usunięcia danych pozyskanych na podstawie zgody;
-
Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
-
W razie niezgodnego z prawem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
-
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych obowiązkowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
- 3 miesięcy, zgodnie z art.15 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych w przypadku kandydatów wyłonionych w drodze naboru, o których mowa w art. 13a ust. 1 w/w ustawy
- niezbędny do realizacji wskazanego w pkt. 3 celu przetwarzania, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r Nr 14, poz. 67 z późn.zm.) w przypadku kandydata wybranego.- do dnia ogłoszenia wyników naboru w przypadku pozostałych kandydatów.
11.Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
Wójt Gminy Wielowieś
- Gospodarka odpadami
- Portal informacyjny Rady Gminy
- Program Czyste Powietrze
- System informacji przestrzennej
- Ostrzeżenia meteorologiczne, pozostałe
- Zgłoszenia przypadków naruszenia przepisów z zakresu ochrony środowiska
- Orlik Wielowieś
- Oferty inwestycyjne
- Jakość powietrza
- Rozkład jazdy ZTM
- System monitoringu suszy rolniczej
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Obywatel.gov.pl
- Informator o telefonach zaufania
- Zasady i procedury postępowania w przypadku różnych zagrożeń
- Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - dokumenty
- Zgłaszanie uwag co do funkcjonowania Elektrowni Wiatrowych