Urząd Gminy Wielowieś ogłasza nabór na wolne stanowisko Urzędnicze ds. budownictwa i inwestycji.

Wójt Gminy Wielowieś ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. budownictwa i inwestycji, w Urzędzie Gminy Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś w wymiarze pełnego etatu Przewidywany termin zatrudnienia - od 1 marca 2024r.
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie co najmniej średnie, preferowany kierunek: budownictwo (potwierdzone kserokopią dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie).
2. Prawo jazdy kategorii B.
3. Obywatelstwo polskie lub jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - znajomość języka polskiego poświadczona certyfikatem urzędowym zgodnie z ustawą o języku polskim.
4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Gotowośc do podjęcia zatrudnienia od dnia 1 marca 2024r.
Wymagania dodatkowe:
1. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia inwestycji i kosztorysowania robót budowlanych lub doświadczenie w pracy w samorządzie (potwierdzone kserokopiami dokumentów z których wynika okres świadczenia pracy oraz zakres wykonywanych obowiązków).
2. Z uwagi na wykonywany zakres obowiązków mile widziany własny środek transportu.
3. Znajomość zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji.
4. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych oraz RODO.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku (główne obowiązki):
1. przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej inwestycji i remontów w Gminie Wielowieś niezbędnych do wydania zezwolenia, łącznie z uzyskaniem zezwolenia na realizację zadania i uzyskanie niezbędnych dokumentów do rozpoczęcia robót;
2. nadzór nad inwestycjami i remontami prowadzonymi przez Urząd Gminy;
3. rozliczanie inwestycji;
4. opracowywanie dokumentacji budowlano-kosztorysowej do udzielenia zamówień publicznych oraz udział w postępowaniu przetargowym na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych;
5. przygotowywanie wniosków o środki pomocowe ze źródeł pozabudżetowych;
6. rozliczanie wniosków o środki pomocowe ze źródeł pozabudżetowych;
7. współpraca z Zakładem Budżetowym Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w zakresie wykonywania prac zleconych i gospodarki mieszkaniowej;
8. uczestnictwo w pracach komisji przetargowej;
Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, zastosowanie będą miały zasady określone w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 530 z poźń.zm.);
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- praca w siedzibie Urzędu (budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak windy pomiędzy kondygnacjami),
- wyjazdy w teren,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
- praca przy komputerze przez ponad połowę dobowego wymiaru czasu pracy, wymagająca współpracy z innymi komórkami Urzędu, kontrahentami oraz wykonawcami.
- praca o wysokim stopniu samodzielności,
- przewidywany termin zatrudnienia – od 1 marca 2024r.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. List motywacyjny ze wskazaniem stanowiska.
2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w ramach stosunku pracy).
4. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
5. Oświadczenia:
1) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
2) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
3) o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
4) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 530 z późń.zm.).
http://ftp.wielowies.pl/zatrudnienie-kwestionariusz.pdf
http://ftp.wielowies.pl/zatrudnienie-oswiadczenie.pdf
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa i inwestycji” do dnia 31 stycznia 2024r. do godz. 15:00:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa od godz.7.00 do 15.00, czwartek od godz. 7.00 do 17.00, piątek od godz. 7.00 do godz. 13.00,
- za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Wielowieś po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert nadsyłanych pocztą, decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy Wielowieś, a nie data stempla pocztowego.
Więcej informacji znajduję się w załączniku:
- Gospodarka odpadami
- Portal informacyjny Rady Gminy
- Program Czyste Powietrze
- System informacji przestrzennej
- Ostrzeżenia meteorologiczne, pozostałe
- Zgłoszenia przypadków naruszenia przepisów z zakresu ochrony środowiska
- Orlik Wielowieś
- Oferty inwestycyjne
- Jakość powietrza
- Rozkład jazdy ZTM
- System monitoringu suszy rolniczej
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Obywatel.gov.pl
- Informator o telefonach zaufania
- Zasady i procedury postępowania w przypadku różnych zagrożeń
- Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - dokumenty
- Zgłaszanie uwag co do funkcjonowania Elektrowni Wiatrowych